hotell-status

jag bor i en stor 2a med ett badrum större än min 40kvadratare typ. kan ha party i duschen, badkaret och på övriga ytan samtidigt. synd sängarna är delade och denna stora yta gör att det tappar mysighetskänslan lite väl mycket. hotell+jag: sant! jag kan leva med det här ibland. hur ska jag kombinera det med min framtid på hemmaplan? checka in på Bishop kanske ;) Nog om det. glo tv tills jag somnar och sen är det hotellfrukosten som ska få sig en omgång med följande bedömning!!

skönare än jag trodde att rymma..
kramar om//E



ps: bjuder på en bild på miniplanet som flög ner mig och mina medpassagerare! liiiiitet plan som fått mig att älska att flyga ännu lite mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0