hur tänkte du där?

det är aldrig en människa som avgör hur historien ska fortsätta...

du, som jag, har fått allt om bakfoten. jag hatar aldrig.. jag har bara slut på ork. jag har inte givit upp.. jag har bara slutat som fredsmäklare. jag tycker mycket om dig.. men avskyr mig själv. jag vet aldrig svaren.. men tålamodet har alltid vart på min sida.
jag ber dig inte om nått och vill aldrig att du lovar.. för jag vet aldrig vad jag kan ge tillbaka!

det finns något där ute för oss alla. det är inte bitterhet. nej! det är hopp och strävan. det är leende och det är sol. livet funkar aldrig som på film men vill man så kan man skapa det liv man vill ha. ser du bara mörker, är allt ett mörker. känner du bara smärta, finns bara smärta. är vägen full av hinder har du valet; se det som en utmaning och plocka ner dem bit för bit. eller ställ dig framför och ge upp. du har förutsättningar. du har dig själv att göra till den du vill vara. mår du bra-är du vacker!

Jag ser en framtid... och där ler solen mot mig!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0