laglydig

det är ju inte så att jag kutar runt och gömmer mig för att slippa betala de räkningar jag faktiskt har gjort mig skyldig att betala. inte heller har jag världens mest ordningsama liv med var sak på sin plats. nej jag är en typisk 'hög-person' som gör små bon som min föredetta sambo så fint kallade det. dom hamnar både här och där utan att egentligen ha någon orsak till det. och detta innefattar oftast kläder. träning, mys, jobb.. det blir endel klädbyten.
MEN räkningarna är nått som jag kräver av mig själv att ha koll på. min ekonomi är viktig för mig, fast jag kan unna mig rätt bra. men jag skulle allvarligt vilja veta vem som äter mina räkningar. jag har nu fått nått fint från nått inkassoföretag som blir indraget innan kronofogden. WTF??? Det var samma i somras när min lägenhetshyra inte ville infinna sig. vad är det för fel på min postgång? eller vem jävlas med mig?

bad nu, sen vackert knappa dit pengarna så jag slipper skämmas mer. pinsamt är ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0