..Men om?..

Ja men om? Ja om det och det var annat, så, antar jag.. ja! Fast vadå, då är det ju inte samma människa!?
Man tycker om människor på olika sätt beroende på hur man känner att man klickar med denne. Jag har pratkompisar, jag har gamla godingar som är svårslagna, jag har dom där som jag ligger bredvid i soffan och bollar med i timmar och de som jag tar promenader med. Dem som jag finns för att lyssna på och dem som jag tror mig kunna prata sönder om dom inte ber mig tystna. Vänner? Ja!! Tjejer? Ja!!!.. och killar såklart. Eller det kanske inte är "såklart" för alla?!
Och vet ni? Att om han vore med dig som han var mot alla andra, varför är han då singel om han är så bra? Har han bara haft oturen att inte hitta rätt? Har han vart en skit han med? Eller har han träffat på nån idiot? Jag tror stenhårt på att man kan älska någon som inte är bra för en. Antingen aldrig varit eller utvecklas till en skitstövell. Sen att han är en goding i dina ögon är inte konstigt, du har bara haft turen att slippa den sidan av honom. Vad som lockar fram den, eller helt enkelt bara vem, det har inte han eller du och minst av allt jag en aning om.. Det står inte i någon bok eller finns studier om.
Det ända jag helt stensäkert vet är att vi inte kan vara någon annan än den vi faktiskt är.. det finns inga "men om", du är du! på gott å ont såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0