Oct. 24, 2013

jag vet att jag för det mesta bara förmedlar livets djupa tankar här. jag vet oxå att endel tror att detta är allt jag tänker på om dagarna och att det är ett så tungt liv jag lever..
inte rätt på en fläck!!
har precis vart och pwat i ett blåsigt kopäng och lyssnat på Mu's liv medans svetten rinner lite fint. allt jag tänker på är mat med massa vitlök medans vi går där i höstfärgerna. nu ska jag in på 30minuters egenvård på Solpunkten och sen hem för att käka marinerade vitlöksklyftor, yoga, laga matlådor och sen ta ett dopp i badet. får se om mer hinns med. onepeace on!!
trevlig torsdag på er!!! /E


Kommentarer
Postat av: M

vitlök is the shit!! tack för tipset... nu blir det lyxmat!!

2013-10-24 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0