Rullande i Örebro


"-jag säger inte att dom inte kan vara rätt för mig.. det jag säger är att jag inte är rätt för dom!"

Trött.. i underdrift. vill kräkas på morgonen när klockan ringer. efter lunchen dricker jag kaffe för att hoppas på lite energi (:magsmärtor) och nu, behöver jag ens erkänna att jag somnade i bilen?! Oj oj oj..
Vi har vart och köpt lillebror en moppe. stolt som en tupp är han. en bortskämd sådan! som vill ha olja och skit i ansiktet kvar efter sin praktik på bilia.. För mig betyder det bara att jag får skratta gott åt honom nästa vecka när han är ännu finnigare. svårt att lyssna och lära i den där åldern ser jag ( och minns..) Röjt på bra på jobbet idag, trotts att ögonen går i kors, faktiskt. Men tappar orken att ta för mig och skiter i saker jag brukar gå runt på tåna för annars. Hur som, inget som skulle kunna ha hänt har hänt, så att säga..

Ta hand om er och dom runt er!!!
Bamsekram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0