rymma sina problem..

..eller ta tjuren vid hornen? Vilken personlighet är du? jag kan bittert erkänna att jag lätt skjuter på saker. men jag är botten-kass på att ljuga och är det nått jag lärt mig är det att ta tag i saker. visst är lägenheten inte klar och min kropp är fortfarande inte tillbaka.. men det är endå "småsaker" som jag jobbar med. men det som måste tas tag i tar jag, bit för bit. jag har lärt mig att mina sinnestrippar bort aldrig blir det dom borde när allt finns kvar i huvudet undangömt och väntar på att titta fram. och visst är jag tråkig när jag stänger in mig i min ensamhet men jag behöver det. världen är lite för mycket för mig.. men min lägenhet är det enda som är mitt, bara mitt. och där behöver jag andas, gråta, skratta och toka runt! Jag har hittat den jag behöver vara just nu. vem är du? och vad springer du ifrån? jag springer från min hemlighet och slåss med den konstiga tryggheten jag hittat i tanken på att aldrig bli mamma. den ni! saker blir så klara och lugna när man släpper viljan och ser drömmar, mål och bara gör det bästa för sig själv med tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0