slutrapport

'om man siktar lågt, hamnar man lägre'

Japp, jag väljer nu att avsluta mitt Ullareds-bladder med detta inlägg. Örebro närmar sig och vi har innan Laxå fått se dagens olycka. vad vi vet en död då lastbil hamnat över en personbil. minst 2till skadade, allvarligt. det är en olustig känsla att åka förbi en olycksplats där någon nyss dött. jag har så svårt med döden.. min största rädsla.
så nu byter jag ämne, Ullared! Jag handlade 2påsar med gods. Massa till min lillebror (oförtjänt) och en onepiece till snabbfot. En tröja till mig, sängkläder och en jätte söt stor tomte. (kunde blivit betydligt mer då E är lika julmys-gos-galen som jag!! älska julpyssel. men jag höll mig i skinnet) och sen lite krams å lite smink.. typ inget. väldigt snålt handlat. Skönt, så ekonomin kan rulla vidare. ska sikta efter en ny spis på nästa lön *BOOOOM* den ni. här satsas det!
Nu snart hemma. sen rörelse och sova!! gott! bli frisk!!
kramar//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0