tanke-tänka-tänker

jag dissade en helt underbar svart stilren och i mina ögon vuxen klänning i lördags. varför? ja den var dyr och kostade hela 4hundra. jag hade inget framtida tillfälle jag visste jag skulle använda den. och jag har ju fortfarande som mål att bli lite mindre i omfång. men oj vad jag ångrar mig.. iallafall såhär långt ifrån den. perfekt längd, noll urringning och klockren figursydd, som jag vill ha det. men varför köpte jag den inte?

nåväl, nu har jag införskaffat peruk och linser istället... lite mer lagom. eller lite mer onödigt!!! kul ska det iallafall bli och snart kommer säkert suget oxå. hoppas jag. om jag så ska vänta till första glaset är tomt, lördageftermiddag. hoppas det kommer några tappra själar, det vore så kul. visst har vi kul vilket som men Mu skulle bli så lycklig om det kom lite folk till henne..! Nåväl, sova nu. jag har gjort massa matlådor och ska fokusera på att må bra den här veckan.
ta hand om er där ute!
godnattkramar//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0