trött hjälte

pepparrot ingefära vitlök curry
japp, där har ni mina desperata halleluja-moment. färskost med pepparrot höll på att få mig gråta. hela vitlöksklyftor ihop med rödbetor äter jag sååå sakta det bara går för att jag vill det ska räcka i evighet. kyckling, quinoa med currysås består mina matlådor av som får mig pepp på jobbet. ingefära äts till mitt behov av sushi men kan lika gärna glida ner som det är oxå. snällt för magen med!

Med såhär mycket mat på skallen tänker jag nu flytta mitt trötta arsle till sängen efter att sett kvällens sex and the city avsnitt. älskar't! är så efter i film/serievärlden, men å va mycket godis jag har att se den här hösten. massa ljus, film å en glad höst är det jag kliver in i nu!!

god natt mina vänner//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0