yolo söndag

Det finns härliga stunder i livet. Så härliga att jag blir lite lite rädd för mig själv. När valde jag bort ett helt tomt badhus för mig själv mot att ligga kvar i sängen tills jag skulle komma försent och inte kunna ta mig in? Och när vart jag såhär nöjd med att vara själv att jag äter lyxbruch bara jag och planerar att riva tappeter och äta kall ungspankaka?
Nöjd kanske är fel ord.. men det är faktiskt lite härligt att bara ta det lugnt och stilla att man funderar på vad man pysslar med. Finns inte en chans på hundra att jag skulle ligga i soffan såhär om jag hade någon mer här. Det finns så mycket att göra. Så mycket att säga.. Och att få bort den här huvudvärken vore inte fel. Tror den heter feber. Men vill inte veta och vill inte ta j*vla tabletter. Tabletter hit å tabletter dit. Förstör en liten del av världen och säkert en del av skallen med. Trött tröttare tröttast..
Jag och mitt flummiga jag ska iallafall ta och hämta min cykel som jag hoppas står kvar vid sjukhuset idag. Och sen cykla över till min bror och hjälpa honom lite ihop med resten av familjen från landet. Det är handboll idag oxå, halv 4. Frågan är om jag vill se det... Och Björn har match om 2 timmar. Det finns så mycket som vore kul..och ungefär där har jag insett att dagen inte kommer bjuda på nått utan jag kommer ta i det jag måste och förtränga resten. sorgligt..Håller tummarna Björn. Och tack för senast
 
Nu klä mig i nått enkelt och ta mig utanför dörren denna söndag till ära. Hoppa ni är superbakis, ni som var ut igår.
Kramar//E
 
 
http://dreamfilm.se/series/details/3021-sex-and-the-city/
säsong 4 avsnitt 14
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0