åter på planen

det är åter igen måndag, som 52 andra veckor varje år. det är vackert hösten kryper fram och himlen är galet blå!
lite skön träningsvärk från gårdagens dubbelpass är lite här och var. jag vet att punktförbränning inte är ett ord som funkar i praktiken, men satan vad skönt det är när träningsvärken är på rätt ställe!!!!

mitt huvud är fullt av skit jag inte kan göra nått åt, sömnen var kass som den vart en vecka tillbaka och kroppen kämpar vidare mot förkylningarna som folk går runt med runt mig.

Hade lite ångest över ett ev skoköp jag vill göra. 800kr känns inte lagligt för ett par skor. men i morse hörde jag på radion att det tydligen var lagligt att handla ett par skor för 8tusen. TUSEN!! det mina damer och herrar är en 2veckors utlandssemester för mig där allt ingår, tillåmed privatkock (typ) Skönt att höra att det finns vissa människor som känner att dom har pengar iallafall ;) (och skona var säkert fula.. vad är det med folk och NK?.)

Nåväl, mer jobb. vardag får tiden att gå. göra det som man mår bra av för stunden är mitt nya tänk!

Kramar om//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0