dagens andra erkännande..

är, för er som inte redan vet det, min svagehet för musik. musiker. musiksjälar. Jag kan utn problem lyssna på musik en hel dag och inte röra en fena. Vägrar träna utan musik i öronen, det ger mig inget och då skiter jag i det istället. Det är väldigt sällan tyst runt mig.. men vem säger att man måste kunna sjunga? Kärlek till musik kan visas på så många vis..
 
Här är "min" lilla instasnygging som jag lyssnar mig bort med. Linus Svenning! Och nej,piercing i näsan är fortfarande inte min grej. Och inte tatuering på halsen heller. Ögongodis är bara just ögongodis. I den här covern älskar jag hans röst, och låten är ju storslagen hur som, både med och utan honom. Satan vilken gåva karln har och så är han söt som socker med. Haha! Håll till godo mina vänner..
 
 
 
Denna är hans egna.. Fin! Men lite ledsen att hans röst inte får charma fullt ut. Men visst kan han sjunga!!!!! #smälterlitegranna
 
 
 
Och sen en av mina 10-i-topp låtar avslutar jag med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0