dagens horoskop för mig



Skojar du? Jag behöver kliva ur min egen kropp och fundera för att ens ha chansen att förstå detta..
Och vad är det här med kärlek? Är det det livet handlar om bara? Jag är ledsen.. men varenda j*vel som tittar in i mitt liv som något annat än vänskapligt får sanningen som en käftsmäll bit för bit om dom inte vänder direkt. Jag behöver nog en ny vinkel där med. Men inte idag..

Bestämde mig idag, i februari/mars ska det resas igen! Minst 3veckor och just nu är tanken att resa själv. Jag har sagt och tänkt det förr men då har det inte känts så prioriterat eller behövligt. Men nu är jag säker.. Tömma huvudet på en varm strand och skriva och rita. Hyra en stuga som står på pålar i vattnet som man drömmer om och har en hängmatta att läsa i. Kosta vad det vill nästan. Spara spara spara. Jobba jobba jobba! Jag tycker om er här hemma men ibland behöver jag bestämma lite om mig själv oxå och bara släppa tankar. Det blir bra. Allt blir bra tillslut.. för alla!

Idag saknar jag lite extra och förbannar val i mitt liv. Men vem gör inte det ibland när tröttheten är given och hungern stundar? ;)

Vem är du? Vem vill du bli och vart är ditt nästa mål?

Kramar//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0