det krig som startas..

.. finns det alltid sparat krut för att avsluta!
Jag startar aldrig krig med någon. Aldrig! Det finns ingen anledning för mig att hata och dessutom får jag ju ångest bara av att vara ärlig i samma veva. Men endel människor är inte värd ens leende eller omtanke och det gäller att stå på sig.

Sen finns det människor som på riktigt ger upp livet. Och grundregeln att följa där är "-endel pratar om det, andra gör det!" Hemskt och sant!!! En tanke till dig som får mina nära att gråta floder för din skull. Du hade hela livet kvar. Ett äventyr du hade klarat fint, det kan jag lova utan att känna dig. Jag kommer aldrig förstå någon som tar din väg.. men någonstans hoppas jag endå att du har det bättre. Du är saknad och du har skapat floder på dina näras kinder.

Det finns så mycket att skriva och så lite tid. Jag är trött...

Ta hand om er, ni är det viktigaste verktyg ni har!! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0