god morgon?!?

Golligocken väckte mig 20 över 6 och jag fick INTE igång kroppen. Jag bara fnittrade inombords. Hur kommer min måndag se ut? ;) Ha ha ha! Skönt med sovmorgon, fint med semester och herre vad tungt det kommer bli att börja leva den älskade vardagen igen.

Mamma ringde igår om vattengympan, vart så jätte glad. Åter till träningssöndagar. Välkomnar nyktra helger, fyllechaffisjobbet och mer tid ute och röra på sig. Löpspåret kallar igen.. Glad blir jag!

Det är fredag mina vänner och jag ska nu hälsa på på golligockens jobb i detta tok-trött-stadie. Ska bli kul, och jag är onödigt nervös i vanlig ordning. Nya människor är läskiga.. ;)

Kramar om//E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0