ja ja ja, jag ääääär vaken...

så vaknade jag i morse. "va f*n är det med folk på facebook idag???" var oxå en tanke. och anledningen? jo sörrni, det är första kanotpolo träningen inomhus så det var "bara" den vanliga visan om vilka som kommer eller ej. inte, jag upprepar, iiiinte det bästa sättet att vakna på. eller för den delen ett bra sätt alls.. men men, jag travar dit gåendes i mina flipp flopp, för där ska jag vara varje söndag framöver!! hösten kryper sig på även i lilla köping. ser ut att bli väder för en skön dag med innepyssel till klockan slår 19 idag och det är dax för vattengympa med mamman min <3

Nu är jag på plats och det ska kacklas lite. ta hand om er!
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0