magplask!

men JAAAA kom och tryck mitt huvud under vattenytan och sen drar du samtidigt i mina vänners fötter så att det blir ännu tyngre. Ja men ha så kul! Fortsätt simma- som Doris skulle sagt.
1. jag avgör själv vad som är bäst för mig. ingen kommer någonsin få den makten att göra det åt mig.
2. sluta spela ett spel och försvinn helt istället för att peta där du vet det känns..
3. Ge f**********n i mina vänner!!! (helvetets baksida med att låta ens vänner vara med i valet av bra nya vänner)
4. det är en konstig känsla att helt plötsligt bli behandlad som bottenskrapet, som du behandlar alla andra. bra, men skrämmande hur du har "hjärta" att behandla någon så över huvudtaget.
5. Du får inte komma tillbaka till mitt jobb och tvinga mig lägga energi på vart jag är och vad jag kan ta på mig att göra. Du är färdig med mig.. låt mig vara! (bara tanken..)

Det blev helt plötsligt för mycket, alla nötter som växer fram!
Det är toppen att vara här denna vecka, men är inte säker på att det gör någonting lättare. känner mig lite för maktlös för att nå fram och lite för stark för fosterställning, i samma smet.

Jag blundar och skjuter det framför mig. Söndag- 12timmar bil/tåg- massa tid för tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0