Never say forever, cause forever's a lie

 Invigt underställströjan från Mallis på svenska höstrusk. Hör å häpna så innehöll pwn på 5 nyss gådda km underställströja, fleecväst och regnjacka med de tillhörande vindbyxorna. Mycket kläder? Ja men svetten ska ju spruta och det vore bra synd att frysa. Det är minusgrader i min lägenhet. Ja egentligen inte så illa, det fattar ni ju.. men det är inte elin-temp direkt. Och inte är det någon kräm i elementen heller.. Jag vet att det vart en varm sommar och många har avlidigt av värmeslag bara för att i vanlig ordning ha nått att klaga på. Men nu då? Det är inte så att alla är lilla lagom värme svenska. Tänka på dem som kommer från varmare land. HALLÅ SVERGE SOM SKA FINNAS TILLGODO FÖR ALLA, tänk nu på dem och starta värmen ;)
25 sitt-ups...
Ja det slår bitvis slint i mitt lilla huvud på träningsfronten med. Men det gör inte så mycket för tillfället. Just nu är det mycket vila och träning i kombo och inte som förut när det var hit och dit och runt en liten bit hela tiden och 24-7. Det börjar bli ordning på bönan som man skulle sagt. Det är åt helvete mycket på jobbet nu och jag har svårt att bestämma mig för att lära mig ihop med jobbet eller bara jobba och hoppas få tid att lära mig sen. Jag vet svaret, det är alltid att ta för sig när man har chansen. Men det är inte riktigt jag, så det blir nog en kompott framöver med. Sen är det mycket privat med. Lite för privat för att för första gången ta det här, fast jag nämner det. Jag känner inte att jag är säker på att det är nått jag vill förmedla till någon. Det bara är! 
Det snurrar många konstiga tankar i mitt huvud för stunden. Hur grovt man ska leva för stunden och om jag är knäpp som inte gillar och följer ligga-runt-tränden som är lika vanligt som ketchup på spagetti nuförtiden. Eller varför jag inte dricken mina drinkar och tänker bara på mig, precis som jag är så grym på. Istället "plågar" jag mig sjålv nykter för att få ut mesta av träningen.. Hitta kroppen eller gömma sig i dimman. Det är ju ett självklart val, men ibland vore det fint om helgerna gick till att glömma. Varför? Ja, det finns inga vättiga själ, det är bara en återfunnen vana som är svår att släppa igen. Efter att ha vart nykter istort sätt i ett år och lite till så har sommaren varit rekordblöt. Men jag har haft kul! Och det har gjort ont. Allt gott kommer inte utan en baksida. Tackla och fortsätt framåt.

Nu dax för ett grattis till vår föredetta gravidsnygga-lola, som nu "bara" är skitsnygga 3barnsmamman! Din lilla prinsessa är söt som socker och hoppas du mår toppen!

Därefter..
15 armhävningar...
..vill jag tacka alla mina vänner igen för att ni kikar in i min vardag titt som tett. Det är guld!!

Nu dax för en dusch och ett par timmar sömn innan morgondagen ska ge intervaller ända fram till den omtalade skylten i Valskog. #nuj*vlar

God natt med er//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0