små citroner gula..

.. var kvällens sista film. svensk, pinsam, romantisk och skrattframkallande. helt klart ännu en film för mig. skönt att slippa texten för en gångs skull.. kände mig lite träffad, lite för många gånger bara. men va f*n, bara se, lära och göra nått bra av det hela!

Golligocken sover i ena änden på soffan och andas tungt med en rygg som inte var riktigt glad över en heldag i soffan. min kropp tackar mig för överflödet av vin jag fick i mig igår som resulterade i en total trötthet med brusande illamående hela dagen idag. den dämpades när första målet mat intogs, kl 17.. men annars så. har bara rört mig mellan soffan, toaletten och kökets vattenkran.
ja ja, det var den lördagen det! jippi!!!! (jag KAN soffpotatisa, och det behövs)

nu ska det glos på ice age 4a. tecknat i mitt hjärta!!

kramar//E



bild på Golligockens "perfekta" tallriksmodell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0