söndag kväll

musiken är för hög i vardagsrummet så jag måste kliva upp ur sängen och ut i den förhoppningsvis iallafall 19gradiga lägenheten. Jag har idag tittat på Babar. Såååå glad! Varför visas inte det längre? Det är ju ett toppenbarnprogram!!
I morgon hoppas jag få sluta tidigare så jag kan ge mig ut och plocka svamp. Allt vart så brott när jag fick reda på så tidigt som i onsdags att jag ska på kurs på tisdag. Glad för kurs men tycker det är respektlöst att dom inte berättade det tidigare när dom vetat iallafall en månad tidigare. Elakt.. Så det bli i morgon, för man kan inte förlita sig på att frosten inte tagit alla till helgen. Blir nog en vända då med, med kameran, möjligen hundarna och kanske kanske kan få med en vän oxå!? Vem vet.. :)

God natt mina vänner! ! /E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0