Tågkudden är tillbaka!

Ligger i soffan, kollar kriminalserier, som jag älskar. Kudden som köptes på Ikea i Haparanda för att användas av mig på tåget hem vart ju kvar i Golligockens bil då. Nu ligger den här bredvid mig och ska sluta lukta ny-ikea-pryl. Får se om jag åker hem i bil eller tåg på söndag. En ny volvo-kärlek eller en superhärlig tågresa ner. Vi får se..

Tack mina fina vänner för de snälla smsen idag! Jag behövde dem.. Dagen har bara vart sömn och vila. Virkat igen, skönt att hittat tillbaka till det.. Pillat ihop armband och lyssnat på musik.
Första dagen i det norrländska härliga samhället är över och jag är nöjd. Lite för slö men endå helt okej..

Kramar om//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0