varför?

hur opepp får man bli på morgonen? fick upp mig ur sängen och kom iväg i bra tid i bra kläder för väder. han bli lite glad av dimman och solen och musiken i bilen och det var en ok morgon. gick i 45minuter och kliver sen in på gymmet för att skapa träningsvärk.. MEN när jag kliver in och ska dunka igång är det någon stjärna som tagit aux-kabeln. jag vart helt ställd och all påhittad energi för att skapa ett bra pass försvann. ledsen? arg? ja.. men mest besviken tror jag. det är ju bara att köpa en egen kabel och ha med sig.. så är det ju. men just idag när det är enda träningstillfället jag tagit på arbetstid denna vecka och så bara.. nej, det känns orättvist. det känns som att någon jävlas. visst busar vi på jobbet men elaka är vi väl inte?

Nej så nu ligger jag på golvet i omklädningsrummet, ska duscha och sen gå och jobba.. jag behöver sova mer när en sån här grej förstör min morgon, jag vet. men det känns så orättvist när jag verkligen gav allt och någon förstör. Ja det finns ju hörlurar, men det är tusen gånger bättre utan och man kan röra sig utan att fastna i snörena och plopparna åker ur öronen. nej.. på morgonen ska det bara funka någolunda som planerat. idag blev jag satt upp på hyllan med lappen "ur funktion"..

Fredag-jobb till minst 3-städa upp hemma och slöa tv kvällen igenom..
Välkommen fredag! gå FORT!!!!
Imorgon ska det dras in lite extra på övertiden, fast jag borde sova..

Kramar om//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0