delgivning från rodelläge i halmen

Jo men det var så kul som förra inlägget visar igår. Jag skrattade så jag tjöt. Och log så mycket att jag hade ont i kinderna inom en timma efter att jag klev innanför dörren till ett av de mysigaste gamla lantliga kåkar jag vet. Och jag lärde mig åter igen massor! Men varför ler jag och skiner som solen när jag buggar? Jag tycker ju verkligen det är jätte jätte roligt. Sådär roligt så att jag vägrar sluta fast jag svettas bort. Frågan är ju om jag tycker det är lika roligt om jag faktiskt skulle lära mig på riktigt!? Jag är ju bara fylle-programmerad hitintills.. 
Vet inte om jag borde klura på det egentligen ens. Göra eller skita i. Så är det!

¤ käka inte chips i sängen. Det är gott. Det är underbart. Men glöm inte hur mycket det smular! Inte värt det.. visst!
¤ ta inte spritshoten som bjuds 15minuter innan skjutsen kommer. Du har redan kul!
¤ sy innerfickor på precis ALLT! Saker får fötter när man dricker. Om det är du eller inte som är problemet, det kan ingen minnas dagen efter.
¤ fyllesmsa inte! Gör det bara inte! (det var inte illa igår men geee upp endå)
¤ Treo kan vara det bästa som hänt mig.
¤ Ring inte dina stackars vänner klockan 2 och hoppas dom är vakna för en Elin-kram. Lyssna ist på din bror, han finns där för dig. (och har inget val eftersom han kör onyktra dig hem)
¤ pimpa julkorten precis som du vill. Dom uppskattas just därför!
¤ ät mat!!!! Jorå, jag är kass igen. Typ värdelös ska jag väl vara ärlig och säga. Igår åt jag..hm.. tilltugg på festen. Konstigt att jag hade kul. Så ÄT! (glöm icke!)
¤ Misstro aldrig en temafest. Klä dig smart och ta det du har hemma. Det gör det hela roligare än roligast.
¤ Ha temafest! Det är ju hur kul som helst :)
¤ Ligg kvar i sängen lääänge, så ofta du kan. Jag är i sängen än faktiskt. Kanon! Men inte bakis alla gånger.. helst ;)

Nej men det får vara nog med kloka saker från mig just nu iaf. Nu ska det duschas och sen gå till Mu med hennes julklappar och mata vilddjuren. Sen hem igen och titta handbollsmatch. Idag tar vi brons brudar (15.30)
Puss å kram å nyp på skinkan//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0