julafton 2014

För mycket saffran - magKRAAMP! :')

Det är jul i det lilla huset på landet. Det är mysigt. Det är en vanlig jul. Förutom att 2 av oss blivit lite äldre och hjälper till med stöket. Och den sista av oss är i trotsåldern delux. Men men. Han förstår nog det här tillslut han med. Jag har hoppet uppe där ♡ 

Men visst önskar jag att jag hade mer att dela denna jul med. En karl att lita på och leva livet med. Och nån knodd vore ju såklart toppen. Ja, och en hund. Eller hur ;) Ja men drömma får man. Och jag kommer hoppas på nån att dela mitt liv med så länge jag lever. Det vet ni ju.. jag är faktiskt inte typen som ger upp. Mina drömmar kan ingen ta ifrån mig. Dom kan ändras, dom kan ta omvägar och genvägar. Men jag har siktet inställt på att vara lycklig. I med å motgångar men med någon som vill göra det med mig. Eh.. ni kan det där ;)
Det är jul. Ska försöka mysa med Mu och barnen lite i morgon. Vore kul att festa men det är inga såna folk runt mig just nu så blir nog bara hemma. Vi får se. Filmdag kanske. Vem vet? :) 
Nej nu ska det tittas på Tintin, fantastisk film. Härligt härligt :) Det är bara jul en gång!
Hoppas ni har en fantastisk jul där ute. Massa massa kramar ♡ //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0