lite knepigt med knep

Det är svårt att hitta husmorsknepen som funkar just nu. Kan överleva och ta en förkylning, men just i morgon har jag ju match. Årets sista. Det är ju en månad till nästa efter det.. Suck! Men det är tyvärr att ta det som det är. Jag vägrar ta på mig nån onödig sjukdom som ska följa mig hela livet. Dock är inte hoppet dött än. Det är 24timmar och 14minuter kvar tills avkast. Mirakel har skätt på mindre tid än så ;)
Mer då?
Ja du.. jag saknar lite. Saknar den tiden jag inte kände så mycket ansvar för att ta hand om min lägenhet utan var och myste hos mina vänner efter jobbet. Sov kvar. Lagade mat. Låg i varsin ända av soffan och surfa och kackla. Det var en fin tid.. Kom och lägg er i min soffa!!!! ♡
Lola, kaffet är påväg hem. Vi bestämmer en dag och sen om dom andra vill trilla in så får du bjuda dem med :P 

Snabbfot gjorde det finaste inlägg på sin blogg. Och det handlade om bara lilla mig. Jag vart tårögd. Du vet du inte behöver. Tycker ju om dig endå ♡ jämt ju.
-mina vänner är dom bästa man kan ha-


Nu jobba lite till!
Snart helg. Fokus-frisk!
Kramar om// E


Kommentarer
Postat av: Carola

Då kommer jag snart :)
Kaffe, Elin, kramar och mys...låter inte fel !!

2014-12-13 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0