lite lagom seg i skallen nu





Mitt huvud börjar sakta ge med sig och tankarna blir mer något av en röra än nått jag har nytta av. Det är dukat. Det är städat. Det är dammat. Och mitt humör är som en stickig igelkott. Hualigen.. Men jag är snäll. Japp, gullig och duktig. Jorå ;)
Snart brakar det loss för 50åringen. Det känns bra. Fast jag är helt jäkla färdig.. ha ha, imorgon jobbar jag 110 som mitt service jag. Härligt! Saknar det ibland :) Synd bara inte mor släpper loss och kan vara nöjd så man får överraska. Suck.. hon får la skylla sig själv.
Hem snart och fixa en tårta och kex och ostfat. Så är det bara hoppas det blir lika bra som hon önskar. Hoppas iaf nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0