livet saknar manus

Igår vid den här tiden tog jag en extra sväng när jag hade hämtat upp bingolotterna. Jag var så arg! Jag hade haft ett jättekul och spännande samtal tidigare på kvällen där jag hade fått hjälp och en inblick i nått jag ser fram emot och hoppas på. Ja tro det eller ej. Läskigt, men så länge det känns såhär bra kan jag bara vara glad över att jag hoppas. Och inte mer än 10 minuter senare så fallerar allt av en människa som tror att ynklig och hjälplös är det nya sexy. Hårt kanske, men för varje minut därefter föll jag ner i trötthet och hopplöshet. Och jag vart arg. Riktigt j*vla skit sur. Och efter det, ja då var jag arg. Varför ska en annan människa få göra så för mig?
Jag ska  bannemej lösa det här med mig själv. Jag måste lära mig blunda och skita i alla dumheter runt om. För mig och för människor i mitt liv. Trött på att inte kunna hantera det utan bara ta åt mig och låta mig köras över. Det är slut med det nu!
Idag ville jag klappa till någon på jobbet. Men nu, nu är jag tillbaka i det där sköna stadiet igen. Nöjd. För stunden ;)
Imorgon önskar jag vara frisk. Och helt inte explosiv..
Ta hand om er ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0