mer musik åt folket

Tell me something I need to know
Then take my breath and never let it go
If you just let me invade your space
I'll take the pleasure, take it with the pain
 
Det är mycket musik idag. Jag har verkligen haft en tänkar dag. Inget vart riktigt som jag tänkt och ännu värre när det enda jag la ner mig själ i faktiskt gick käpprätt åt skogen (ja men ursäktar redan nu mina vackra stavfel, dom kommer på köpet) Bara gräva ner sig och komma igen, eller hur.. Jag tror jag siktar på botten och tar mig upp med fart igen.

And if in the moment I bite my lip
Baby, in that moment you'll know this is
Something bigger than us and beyond bliss
Give me a reason to believe it
 
Jag hamnade bland massa papper i min räkningslåda. Jag är en j*vel på att samla på mig saker som gör mest bara ont när jag hittar det igen. Jag blir arg, irriterad och trött på alla jäkla stolpskott det finns runt mig. Visst, charm och flört härligt!!!!! så länge du är SINGEL din prutt! Jag fattar inte! Och jag vill inte förstå.. Jag blir bara så ledsen och lägger det i en hög med resten av skräcken att hitta någon jag faktiskt ger allt. Tänk om han gör så mot mig, som så många andra gör.
Idioter är världen full av och jag försöker glömma det. Dag efter dag.. Men idag vart det kack.

Cause if you want to keep me, you gotta, got to love me harder
And if you really need me, you gotta, got to love me harder
Baby, love me harder
Love me,
Harder..
 
Men det löser sig. Tillslut. En dag. Nån gång. Tills dess, tänker jag ha kul, åsikter och ett jävla humör. Inte kanske för att just du förtjänat det, men.. eh.. det blir vad det blir. Träna, blunda, koka och se om vinden ger med eller motvind på nått vis. Visste ni att jag borde bli politiker? Inte jag heller. Men nu vet jag. Tror jag.. haha!
 
Påtal om måsar; snart börjar mina alldeles egna träningar. Ja jag ska få hålla i några pass på handbollen framöver. Som jag saknar handbollsträningarna. Jag behöver ju nått att sätta tänderna i så jag inte blir såhär ynklig och arg i samma när det blir historia som kommer ikapp. Varför bryr jag mig ens? Så, handboll, ska bli lovely.
 
Avslutar med.. " Hej bloggen, idag bär jag mina gråa jukisbyxor med hål i och till det min matchande blå tröja med ännu mer hål i. Jag vet att jag skulle bara dööö om jag gick ut såhär. Därför sminkade jag mig lite extra, höll mig hemma och grät bort allt senare på dagen. Jag menar, hallå, jag får ju göra vad JAG vill lixom"
Slut på sarkasm som flickan sa dax att göra nått så jag får bort den här känslan :)
 
Ta hand om er där ute//E
 
ps: Låt inte dagen blir mörk av gårdagens problem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0