musik igen

Det bara nynnas runt just nu. Eller kanske inte runt på fötter. Men snurrandes i sängen iaf ;) Solen lyser ute, det är vitt på marken ännu en dag och jag vette sjutton vad jag ska hitta på. Antagligen bara vara inne och mysa runt barfota utan strumpor och skor, säg vad beror det på? Vara jag. Fast jag inte bestämt mig för om jag gillar det eller ej. Inte riktigt riktigt än.. Kanske ut och träffa goa människor och djur. Eller åka pulka med monstren här i stan. Ja nått ute borde jag nog styra upp iaf :) Eller så gör jag som igår, klär mig och ger mig ut själv. Går å gåroch avslutar med ett fööör långt bad. Men skönt var det med. 
Skulle vilja kunna känna känslan.. känna det där. Snart är det nytt år. Borde jag styra nått? Alla är med sina familjer och myser. Jag vill inte känna mig ivägen. Eller vara det för den delen :P Jag får bara hoppas att mina nära och kära inte blir knäckta av mig. Stackarna.. :) ♡ 
Ibland är det rätt ruttet att ha mest vänner med familj. Fast, det kompenseras nog med all annan kärlek jag får genom det. Ska inte klaga. Ge och ta :) 

Ta hand om er där ute! :)
Kramar om/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0