on the väg, something like that




Så, då var måndagen här!
Jag ska göra mitt bästa. Herre vad jag kommer få testa tålamodet dom här 2 dagarna. I morgon fyller mor 50. Idag ska jag vina runt och hämta saker och sen ut på landet och fförhoppningsvis kunna lugna kvinnan några ton. Hon är såå uppspelt. Hon som inte ens skulle ha ett kalas..
Nåväl, ge mig ljusa stunder ni där ute, så kanske dagen bara flyter på.

Fortfarande sugen på den där sushin från Örebro. Kanske tar och unnar mig den på nyår endå. Sover, hämtar det, äter och kollar film tills jag rullar fram.. Går till Mu med familj vid tolvslaget och sen hem igen. Det låter lagom. Både skönt och tråkigt. Men efter det här kommer jag vara paj, oavsett glad eller inte :) Så det är nog bara att ligga lågt :)

Ha en bra dag ni där ute ♡
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0