bakis? -jag vill inte!

Okej, bakis och illamående ihop med starten på en förkylning. iiiiinte min drömsöndag! det finns bra mycket roligare saker att hitta på än att vrida sig hit å dit för att få bort tankarna på att köra buss ofrivilligt. men det börjar släppa.. lite..
helt oförtjänt känns det. drack kanske en liter vin. men det jag trillar dit på är sömnbrist. jag var så förbaskat trött.. inte värt i efterhand, men har man lovat har man och det var väl en trevlig kväll tycker jag!!

Ja, och Mu kanske har en dejt! på alla ♡ans dag. hur gulligt är inte det lixom? jag är nog mer lyrisk än henne just nu ;) Det händer grejer. Och jag vill skolka och åka skridskor på Lolas pool. visst var det så! ;) Hur som, jag lever och har det bra. min söndag vart totalt paj och det stör mig! men i morgon är det bara på't igen. Håller tummarna för dig Björn!
snart dra i mig första dosen naturläkemedel och hoppas på mirakel!

Kram på er/ inte allt för stolt

Kommentarer
Postat av: Carola

Kom bara kom :)))
Skridskor vågar jag inte lova.., men fika, kramar och skratt bjuder jag på. Ta m gänget och kom :D

2014-02-03 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0