Feb. 03, 2014

nej.. hur jag än vrider på det så trivs jag inte på mitt jobb just nu. inte alls! det finns så bra människor och jobbet i sig är min lilla utmaning varje dag. en bra utmaning! den får mig att tänka och klura- vilket jag gillar. men jag klarar inte av denna nya människa som jag måste tänka åt! jag har full koll att hålla koll på mig själv. hur ska jag kunna klara av att tänka för 2 personer 8timmar om dagen och sen orka leva mina 5 timmar fritid? jag kan berätta att det orkar jag INTE! Och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det utan att förlora på det mest själv..

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Säg till chefen som det är! Innan det ätit dig helt å hållet!!!

2014-02-03 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0