Jan. 07, 2014

förbannad, ledsen och besviken. ja det är känslan jag har efter en arbetsdag.. jag var taggad att med T göra detta till det grymmaste jobb-året någonsin. glad och positiv åkte jag trött till jobbet och *BAAM* 'vadå var du nöjd idag? det får du inte sörrö...' så tråkigt att det pratas om, runt och över en, men aldrig med. jag orkar inte med sånt här! men just idag gav jag i vanlig ordning upp mitt eget krig och ser det som en bantningskur ist..
inte ens handbollen lockar längre. då är det f*n illa på riktigt kan jag påstå. sitter och dricker te efter maten och funderar på att sova så jag blir på rätt plan tills jag ska tillbaka till den plats som på 2 timmar gjorde jag behövde ny semester. fine! nu ska jag bli som er; egocentrisk och bitter mot er!! för vad tjänar jag på att vara jag, när allt ni jobbar för är att förstöra mig bit för bit?
Handboll eller dö på soffan?! vi får se.. hur kunde jag tro att hoppa över själva måndagen skulle bli bättre?

galen optimist, ja! men en dag kanske jag lär mig på jobbet med?
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

"Jobb är ett nödvändigt ont för att kunna leva på fritiden". Stämpla ut varje dag är viktigt!! You can do it.

2014-01-09 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0