Jan. 10, 2014

spännande dag idag! det var fredag och jag ville köra automateld precis som hela veckan..
samtidigt som jag tänker på hur härlig träningsvärk jag har i vardera skinka och funderar på att trycka till musklerna med tummarna så kommer ett 'jobbar du inte?' samtidigt som jag dör då jag inte var säker på om tankegången var genomförd så kopplar inte rösten riktigt. jag vänder mig om och blir tomatröd! dels för tankarna och dels för att det det var en förbaskat snygg karl som talade till mig. han jobbar inte kvar längre så på oförståelig plats. vart lite som julafton ;) Dessutom hade han med sig en missionsvän. kul. konstigt. udda. busigt. jag vart glad! så det var väl dagens grej..
jag är nyfiken! på mig.. på dig. på dig. på dig och på dig.

nu är det taco, mys med min extrafamilj och gooos kvällen lång. skön fredag!! jag är helt död efter att ha tänkt åt två och barnvaktat en hundvalps-tok. jag älskar folk och nya människor. dom fascinerar och gör mig nyfiken. men jag orkar inte lära upp ännu en korkskalle till proffs på 3 månader och sen *poooff* borta igen. jag klarar det inte! mitt psyke klarar inte av att tänka för två igen. inte igen.

nej just; HELG!!!! Hoppas det funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0