Jan. 12, 2014

Började helgen med ett brett leende. tacos och filmmys med Mu och barnen i onepeace. skön kväll med mycket skratt och tok i soffläge. Sov helt okej bredvid en 'tungt andandes' Mu som sovit skit hela veckan, fullt beredd att knocka na om hon vakna. men nog sov hon. så när lilla L kom och ville sova i mitten lovade han att bara sparka på mamma eftersom jag hade match om några timmar.. gounge! Sen var det hem och äta packa med matlådan i högsta hugg inskopandes. skulle på utvägen sätta i motorvärmaren i bilen, men kom då rakt inte in i bilen. så jag åkte iväg på match, nervöst virkande hela vägen. matchen gick inte alls bra och jag dog lite smått. jag visste jag inte skulle kunna prestera så bra, därför jag sa nej från början, men det som gjorde mig besviken var egentligen mest att allt klister gjorde mig kass på passar tillåmed. och det är ju nått jag kan! Men men.. nu är första matchen gjord. och jag fick träffa många goa brudar :) Det är ett härligt lag. brudar är alltid brudar, men jag har goda förhoppningar på dessa iaf. hem och kom tillslut in i min bil. gasade ut på landet, fortfarande iklädd matchkläderna, fick mat och såg på sista halvleken med bengan boys. vart som barn på nytt, skitkul!!! Sen sov jag gott på soffan bredvid kakelugnen. i dag har jag spelat lite tvspel, myst, städat bort julen först på landet sen här hemma. Möblerat om och sen var jag på årets första vattengympa. skönt! Nu är det dax att sova. jag har sån jobbångest. sjukt.. såhär ska det inte vara!
Ta hand om er där ute! jag gör så gott jag kan, skyddar mig mot känslan och osäkerheten. dumt? säkert.. men jag kan inte låta bli att ha lärt av min miss. har man kvar känslor för någon annan så låt mig vara!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0