Jan. 13, 2014

halva dagen gjord ; nya tag! Jag är såååå godissugen. Diiiiisp..? De..lin? Ha ha, hur som äger jag inte det ordet eller dens förmåga än. det är bara så att jag inte kör denna vecka (ingen bil) och det inte finns nått gott på jobbet. problemet löst!
Söndagsångesten hade jag kunnat hoppa över då jag är min egen idag och jobbar på skitbra! Jag har träffat och kramat morsan, å snabbfot och bestämt 'gå, löpa, kuta'-gruppsdate med L och de som vågar haka på.
jag börjar få tillfällig ordning i huvudet och träningsvärken är underbart härlig. ikväll är det svenska herrarnas första handbollsmatch och jag ska njuta varje minut. ge allt nu grabbar!!

kram på er//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0