Jan. 18, 2014

Om ni ens nästan förstod min tragiska syn på mitt utseende skulle ni antingen sörja mig eller försöka slå rätt på mitt förstånd..

en bit mörk choklad på det ♡

Denna helg skrattar jag med vänner och har det fantastiskt bra. oförskämt bra.. saknar familjens små. saknar min säng. är sliten i kroppen och fattar varför nu. planerar redan nästa helg då jag ska titta på Disneyfilmen Frost med knattarna. har Kodjos röst på tven från P3guld. Nu Melissa Horn ♡ Det är musiken som aldrig någonsin svikit och alltid funnits där (dagenssanning)
Trött, fundersam och varm inifrån av ett glas vin.

håll hårt i varandra på det sättet som gör att alla får lära av sina egna missar men alltid vet att det finns någon som stöttar med öppna armar och varmt hjärta när man behöver någon.
kramar//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0