Jan. 23, 2014

just typiskt mig att göra tokgott te och starta skönaste musiken för att ställa från mig kuppen och inte 'hitta tillbaka till den' för ens teet kallnat. aja, vart ju diskat och snart är tårtförberedelserna till morgondagens 11åring klar oxå. längtar in i duschen och till sängen. kastat under en varm riskudde under täcket så jag inte behöver frysa så..
den här veckan har vart snurrig så i morgon är det all kraft på att hitta min jobbtelefon. ligger säkert i någon jackficka eller nått sånt löjligt. men idag fick jag veta att jag får åka med min lillebrors klass till Polen i maj. vart as glad och förväntansfull :) Dessutom ramlade det in '20% på varfri vara på Intersport' BOOM! I helgen blir det handbollsskor. jippi!!

kram på er alla krigare högt och lågt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0