Jan. 27, 2014

jag och min stora trut ;) Vissa dagar ska man bara vara tyst när man är jag! (både i text och muntligt) Hoppas axeln fått vila så den klarar sig idag- vill spela handboll i morgon..
Polenresan blir av i maj och nu hoppas jag bara jag får semester oxå. Fastan idag har gått bra och jag klarade vara trevlig med mamma och lite på telefon med pappa. energin är nu helt igen och jag ska blunda om en stund.
ett muppträ ringde idag oxå. korkat att svara men jag är så när jag inte vet vem..
Dagen är som en röra. en tyst, fundersam, klumpig och tung röra. en röra som får mig gråta lite och explodera en aning i ett.

En tung dag med lite nya klur.
i morgon är en ny dag..
Kram på er/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0