måndag- tacksam

min vän sa 'men jag tror ju faktiskt...' och jag svarade 'om så behövs det ett steg därifrån i tydlig riktning hitåt'
det är fantastiskt vad man ser och upplever som människa. hur man tolkar, ser och förstår.. Utanför. i bubblan. i strålkastarljuset. i ögonblicket. runtom. Vänner är och kommer alltid vara guld. Men på nått vis så vet vi någonstans vart vi vill. helt själva. på egen hand. dit hjärtat och tanken för oss såklart.. nyfiket ♡

jag är soffliggande. inte stolt men accepterat endå. jag är den jag är.. och nu ligger jag och kollar på guldbaggegalan. mysigt.. somnar bort mellan ögonblinkningarna. Dagens fasta har funkat och jobbet löste sig nog till bästa möjliga utifrån käppar i hjul och skalle. dom har ju humor på tven :)

kramar på er/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0