Mar. 23, 2014

hej!
idag har jag dragit i mig 4dl mjölk och sen ett stort lass superdupergott kött. behöver jag nämna att min mage nu bokstaven berättar för mig vilken idiot jag är? Jag dör lite smått.. Värt det? Återstår att se!

Snart iväg på vattengympa. sen hem och ta mått och sen sova himmelskt gott (förbaskat lysande plan må jag säga) Målet? -Bredden och låren! taktik? -Löpning och slipad kost!
Motivation? -så jävla trött på att inte vara nöjd med mig själv!
Mål? -5kg och sen hålla det en månad, klara 5 km under 30min och sova snuskigt nära 8timmar per natt.

Hoppas ni haft en bra helg. det har jag! dock är det en degklump av tankar i mitt huvud igen som varken vill urskilja sig eller stå upp för sig. så jag väljer att fortsätta leva, tills det exploderar och ta det då. hur jag mår är det viktigaste (fast jag aldrig lever efter det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0