då prövar vi tisdag

"Du är det finaste i väääärlden.."
ta bort min röst i det hela, det är mycket vackrare i huvudet ;)

Morgonen börjar bra..!? Det är tisdag. Dom är konstigt tunga. Sovit som en kratta och är små irriterad. Men vad gör det?
För övrigt har jag kommit på mig själv köra en pulver diet. Jorå, pulvermos i en vecka nu. Det är snarare ett lock som får magen att jäsa. Så glad att jag inte har någon våg att stå på för det här är hemskt.. Värsta någonsin tror jag. Så idag blir det en promenad och i säng tidigt så jag orkar en morgonpromenad i moegpn. Älskar dem! Och det är en fantastisk start på dagen :) 

Idag ska jag klippa mig, Mu har bokat tid tilloss båda hos en frisör som tydligen skulle vara bra!
Och dessutom så har jag nog blivit lovad en bakmaskin tror jag. DEN är svårslagen! Så hoppas hoppas hoppas. Men inte så mycket hopp så jag blir besviken Kommrr den i min ägo, då blir det bullbak och brödbak så det sprutar ur öronen på den här damen ♡
Mer då? Jo, planen är sushi ikväll. Det ser jag fram emot.
Och anmälningar till julfesten trillar på bra. Jätte kul :) Ja, nog finns det ljusglimtar i tröttheten. Bara kroppen kunde sluta ömma och huvudet lätta lite. Det vore inte för mycket begärt..

Hoppas ni får en okej tisdag mina vänner!
//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0