Onsdag - en ny onsdag

Har inte tränat på över en vecka. Huvudvärk från helvetet och total trötthet. Slöaste festast latmasken på länge med andra ord. Och så har jag lingonvecka vilket resulterar i ryggsmärtor och värk i muskelfästen.  Ursäkter! Allt är bara en stor lullig ursäkt i min mörka värd att inte ta tag i mig själv och inte leta efter den gladare, piggare och mer aktiva varianten av mig själv. Det är som att antingen är det 120, full fart och litetill. Eller så händer inte ett smack någonstans och jag är sjuk och mår dåligt. 
Det är upp å ner i min värld, det är fakta. Men det skulle inte skada med lite go i den här kroppen snart.
Vaknade i morse med ont i halsen. Det känns sisådär vill jag påstå. Men det är träning ikväll och det får inte finnas några ursäkter. Jag vill ju bli bättre!!!

Så nu nu NU helst igår var det dax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0