bryt ihop..

..och kom igen.
Ett tema jag klurade ut igår var det här med tänkande. Kändes som en bra idé. Då!
Nu på frukosten satt jag och tänkte, mitt bland en hel rös från hotellet och NEJ jag höll på att börja störtböla. Hur tragiskt hade inte det vart? Själv och bölandes hade ju inte alls vart nå iögonfallande. Suck... men jag hanterade det. Drack min Litchi -juice som är, som ni som känner mig förstår, bland det godaste och uppiggande på den här varma men endå så kalla plats. Varför jag höll på att grina? Bara ren och skär hemlängtan. Tror jag.. Inte konstigt det heller.. Och säkert bara nyttigt för mig. Säkert såhär det ska vara. 'Ragga upp en vän!' Joru, lätt för dig att säga. Men vet ni. Om jag visste att det gick att ordna skulle jag flytta hemresan. För hur mycket jag än intalar mig att det bara är en vecka kvar så vet både du och jag att så är inte fallet. Jag kan försöka lura mig själv hur länge som helst. Det funkar lixom inte så ;)

Nej, smörja in mig och ut i solen. Det är dit jag ville och då dit jag ska. Ta hand om er mina muppar ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0