ca 24

Ja det är tisdag idag. Igår var det snorkling. Jag är otroligt tacksam över att jag inte tog den trippen tidigare. Jag ♡ hela grejen. Och känner att det där skulle jag kunna jobba med. Helt klart! Men att säga upp min för ett säsongsjobb vore tillåmed för dumt för mig..
Hur som helst. Själva snorklingen var väl sisådär. Mest döda koraller. Desto mer fin fisk. Ingen sköldpadda och tillslut tillochmed kallt i vattnet. Men känslan. Stämningen. Humorn. En ukulele. Ja och inte är det något fel i snorklingen. Det är ju alltid fint att glida runt i vattnet. Men mina gälar har slutat funka. Och den här lätta ac - Snorigheten var en pina vid tryckutjämningen. Är man ringrostig så är man. 
Dagen gick fort och jag vart trött. Somnade vid 9o. Otroligt skönt. Sov oroligt till runt 7. 
Prövade rostat bröd, jordgubbssylt  (marmelad) och jordnötssmör. Det var ingen hit. Så har jag prövat det oxå stolt
När jag somnade igår åskade det och tillslut kom även regnet. Och nu på morgonen är det molnigt. Gör mig inget. Varmt endå.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med mina sista timmar i värmen. Mer än njuta. Massage kanske? Vem vet? Ikväll blir det äta gott och packa iaf. Snart hemma för att kramas ♡

Ta hand om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0