Dåså, vilken siffra är jag på?!

Eh, det är som skit samma iallafall. Semester är det. Och i morgon är det fredag oxå. Det vill säga att ni där hemma är rätt nöjda över tillvaron ni med. Och sånt gillar jag. Delad glädje är helt klart dubbel glädje. Och eftersom jag mest bara gör er avundsjuka med mitt lilla flin här nere är jag glad för all er tid och era svar. Ni är guld!

Idag har jag fördrivit min tid i en solstol. Jorå. Lite för ovanlighetens skull. Dessutom under parasollet hela tiden. Bara för att faktiskt. Kändes som ett bra beslut!


Så tog jag mig en tidig middag. Den bestod av bananmilkshake, vaniljglass och ett fruktfat. Jorå, jag vart stupmätt 😂
Bjuder bara på en bild på det nyttiga så ni behöver inte oroa er!

Mums var det! 
Och sen påväg till rummet insåg jag att nyckeln satt kvar inne på rummet. Så det var bara att vackert ursäkta sig och en stackare fick följa med och låsa upp åt mig. Haha! Jaja, bara det var första och enda. Var kanske hungrigare än jag trodde så skallen inte hängde med 😉
Hur som, nu ligger jag på rummet och klockan är 21. Hemma har ni inte ens slutat jobba. Här går solen upp 7 och ner efter 7 nånting på kvällen med. Så saknar den svenska vårsolen. Den med lite fler ljusa timmar på dygnet.
Men nu har jag värme ist. Så njuter åt er med!

Ta hand om er ♡
//E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0