Efter regn..

.. kommer solsken


Efter att utflyktsbokningen gick åt skogen rent ut sagt igår och jag, knappt märkbart faktiskt, gick in i en "okej då"-fas och började kolla klänningar på nätet ist har det nu vänt. Appen "min resa" började samarbeta efter att jag argt kritiserat den och nu på morgonen fick jag kontakt med en guide som ursäktade systemen som ,enligt henne, inte sammarbetade i glappet mellan hög och lågsäsong. Så hon skulle kolla upp om det gick några resor. Kul! Inte ett blankt nej alltså. Happy me!
Drömde om dig inatt. Saknar dig så du äter på mig i sömnen nu. Vaknar kl 3 fortfarande. Och nu drömmer om dig oxå. Du betyder mer än jag kan sätta fingret på det. Attans..
Och Mu, tack för att du är så knäpp. Och sluta göra dig trasig när jag inte är hemma. Ok? Dumheter.. Tur fina snabbfot finns till hands. Och ni andra med förstås ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0