en två tre fyr fem sex sju, det är nytt rekord du kan sluta nu

Gammal musik går inte ur huvudet - Mimikry 

Det är resfeber. Saker jag vet jag tycker är tuffa blir själv som ett helt hav ist för en enkel vattenpöl. Han hjälpte mig skjuta ner några bubblor innan han gick. Varför ber jag inte honom om hjälp som jag ber andra? Är jag rädd för att vara sårbar? Eller är jag bara dum? 
Väskan är packad. Den är inte halvfull ens. Fast jag har snorkelkit med mig. Endel av sakerna ska kastas där borta och aldrig mer komma hem. Men jag ska! Hem till honom 😍 Hem till mina nära och kära. Jag skriver honom som etta, för att jag hoppas. För att jag vill. Ni, mina ♡ vet jag finns där när jag faller, för jag hoppar. Vill se om han fångar. 
Men vet ni? Nu ska jag resa.. Jag ska lyssna på musik. Jag ska läsa. Jag ska lapa sol. Jag ska skriva igen. Om allt bra. Allt som gör ont. Allt som snurrar. Det är det jag har tid till. Att vara mitt knäppa jag på heltid. Se om jag står ut med mig själv. 
Om jag pausar hoppet vet jag inte. Men jag vet att jag kommer sakna. Det är fint att sakna ♡ 

Jag hoppas ni har det bra! Det har jag, bara jag får sova. Hihi.
ta hand om er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0