jorå

Jag pluggar lite såhär på morgonen 😂


Mina vänner alltså. Ni är underbara original 😍

Solen har gått upp här nere och det ser ut att bli en bra dag. Eller det har inget val skulle jag vilja påstå. Hihi. 
I morgon bär det av på shopping i Björns och mitt gamla hak från tiden då jag bara bara bara sov i en solstol utan parasoll. Det ska bli kul. En dag med shopping dör jag inte av.
Jag har två saker på fokus listan; conterpain och väska. Kimono och krimskrams är tätt efter och såklart gärna en klänning. Det blir bra! 
Mitt största problem idag är att jag äntligen tycker att min säng är skön och inte vill gå upp. Haha! Men kudden är fortfarande en dm hög så jag ångrar mig nog snart 😉
Och godissugen som in i norden. Sjukligt är ordet. Ändå lever jag på frukt, glass och dricka. Det som är godis om nått..

Nej, hopp ur sängen och mot frukosten. Se vad den har att bjuda på idag mån tro.
Ta hand om er och trevlig lördagsmorgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0